Pappan i familjen har varit hemma hela dag...

Pappan i familjen har varit hemma hela dagen med oss och vi har gjort en hel del:) Började med kyrkis, Arvid hade som vanligt lika roligt :) Efter det åt vi lite lunch för att sedan vila medans pappan åkte och hämtade våra sista saker från huset. Tvättmaskinen däribland! Det ska bli så skönt att äntligen kunna tvätta när man vill. Ikväll har jag och Alma varit med Annica på en föreläsning på Häreborg. Den var riktigt bra och vi fick gott "fluff" också. Nu har jag precis undanröjt disken och ska bara kolla klart på CSI så ska jag och lillan lägga oss med Grabbarna. Imorgon ska vi få främmande utav Vilja och Pernilla. Efter lunch så ska vi leka av oss lite på drakborgen med Teo och Tilda. Jag hoppas att Arvid somnar O vaggat imorgon kväll så jag och hjärtat får en kväll för oss själva. Nä godnatt nudå :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, jag får ta och planerna in en resa mot indal snart! Jag återkommer då jag kommit på vilken dag som passar så får vi se om det passar er också. :)

2010-12-03 @ 11:35:35
URL: http://thenordlander.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0