Nu ligger jag äntligen i sängen efter en a...

Nu ligger jag äntligen i sängen efter en allt för flängig dag. Lämnade hemmets trygga vrå klockan tio för att gå på julavslutningen utav kyrkis. Strax före tolv kom mamma och plockade upp barnen för då var de dags att besikta mercan i härnösand och då den Är lastbilsreggad kunde jag inte köra barnen. Fem tvåer blev det.. Nu är jag less på dyngbilar så vi åkte på Toyota dör fick jag en offert på en avensis. Lutar åt en sådan. Åt lunch och shoppade loss på Coop (utav alla ställen). Hälsade på mormor en snabbis för att sist men inte minst åka på julbord uppe på norra berget. Tro på f@n att mamma backade ner i stor diket hos mormor.. Fick ringa runt till alla grannar och efter mycket om och men var vi uppe och vi han in till maten. Strax efter tio kom vi hem till Indal. Barnen somnade bums och nu har jag slagit in lite fler julklappar och duschat. Ska slå igen mina ögon nu. Imorgon ska vi upp till Liden och busa så då måste vi ju vara pigga :D Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0