Jul helgen har varit toppen! Vi har umgått...

img_1276 (MMS)

Jul helgen har varit toppen! Vi har umgåtts med familj& vänner, ätit god mat plus att världens snällaste tomte har varit förbi. Barnen fick jätte mycket fina julklappar, Till och med mamman hade varit snäll iår och fick sig ett nytt skoterställ, skoterkapell & en klippning på trudes. Tomten fick sig en kram utav både mig& arvid innan han gick. Nu sitter jag och barnen i lögdö, blev en utgång för mig igår. Hade underbara barn i morse som ville sova ända till halv tolv:D Andreas är nu på väg till Åkersjön. Vi inväntar Erica som kommer med tåget ikväll (om vädret tillåter) så ska vi åka till fjälls på Tisdagen. Imorgon blir det lite ärenden att uträtta och kanske en och annan sak inköpt på rean. Nu ska jag jäsa lite i soffan :) God fortsättning på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0