Jobb helgen avklarad

Hej! Helgen började bra med en härlig fredag. Klockan tio igår gjorde vi oss i ordning och åkte upp till Liden där vi busade med Emma& Anton. De bjöd på pannkaka och underbart sällskap, jätte trevligt hade både mor, son& inte minst dottern som bajsade ner sig totalt.. I våran skötväska fanns det tre par reserv byxor men inte en enda överdel, som tur var fick vi låna en från Anton :D Fick mig en tankeställare på att det kanske är dags att rensa skötväskan snart, var som ett tag sen. Efter Liden åkte vi inöver Birsta och gjorde mamma sällskap en stund. Jobb stod på listan för eftermiddagen. Fick även vara barnvakt åt Kalle när jag ändå var där:) Det gick jätte bra, alla var som små änglar. Men när jag äntligen skulle lägga mig, ja tro ni inte att alla 3 skulle vakna samtidigt. Blev smått hysteriskt men det löste sig tillslut när jag hittat allas nappar. Idag har jag jobbat förmiddag så nu klockan 17 är min helg färdig jobbad. Skönt! Kvällen kommer spenderas hemma med lafamilia, till middag ska herrn göra tacopaj. Imorgon ska vi förhoppningsvis ut och busa. Andreas var nyss här och hämtade hem min skoter, så det skulle inte vara fel att få gasa ur den lite om inte annat. Nu ska jag börja packa ihop och väcka upp småttingarna så de inte lever lajban ikväll istället :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0