Idag har vi gjort en lång tur på Birsta me...

img_1167 (MMS)

Idag har vi gjort en lång tur på Birsta med mamma& Kalle. Mamma passade på att klippa sig, det vart riktigt bra. Medans fick jag gå runt med alla tre barnen. Snälla som dom var somnade de på en gång :D Jag och barnen skulle hinna med att gå på jula och köpa oss en gran men klockan blev så mycket att vi åkte raka vägen hem. Hämtade ut Arvids nya micki spis på tempo och gissa om han blev glad när vi monterat ihop den. Det var knappt så att vi fick honom i säng :) Nu har jag precis slagit in första julklappen. Sitter alltid i sista sekunden med alla julklappar oinslagna men i år är jag steget före. Nu ska jag somna, imorgon blir det en jäktig dag med kyrkis, besiktning och tur till gammelmommen. Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0