Hallå! Idag klev vi upp klockan halv nio f...

img_1220 (MMS)

Hallå! Idag klev vi upp klockan halv nio för att bege oss till drakborgen där vi skulle träffa våra vänner Alexander, Lucas, Emma& Anton. Vi hade det jätte trevligt, åt jultallriken som de hade där och jag blev glatt överraskad. Vi stannade kvar och busade ända till halv två, då orkade nog inte någon av grabbarna busa nått mer. Arvid somnade iaf bums i bilen så mamman fick ta sig en välförtjänt glass i donken driven. När vi kom hem vilade vi och busade tills pappan kom hem. Köttbullar och moa blev det till middag eftersom det var jag som fick kocka.. Ikväll har vi inte gjort så mycket, Andreas la barnen Medans jag åkte iväg och solade. Jag har alldeles precis pillat med Almas "första album" och ska lägga mig nu. Är grymt trött. Imorgon är Andreas hemma, jag tror att vi ska inhandla granen och sätta upp den :) Mer vet jag inte vad vi ska göra. Vi funderar iaf på att åka iväg och bada någonstans i helgen. Är det någon som är sugen att följa med? Ju fler dessto roligare tycker iaf jag :D Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0