Tjugosjätte augusti tvåtusentio

Godkväll!

Tanken var att jag och arvid skulle sova hemma idag (första gången på hela veckan) men när jag satt mitt i föräldrarutbildningen ringde andreas och sa att det inte var någon idé då han skulle jobba på ett bra tag till. Typiskt, jag som hade laddat för middagen och allt.

Men jag är väldigt glad att jag bestämde mig för att inte åka hem iaf, har världens förvärkar nu! De är så pass starka att jag knappt vill sitta still och skriva det här lilla.. Men ja, smärtan är välkommen. Forsätt så här så bebis snart är här :P

Arvid somnade kvart över sju då han fick vällingen. Inte konstigt med tanke på att han gått an hela dagen sen vi klev upp vid ungefär halv elva. Efter det här inlägget ska jag krypa ner brevid honom och försöka få mig lite sömn (på fall att det skulle bli något)

Imorgon har vi bestämt med Annica&Hampus att vi ska komma förbi och fika :) Pernilla kanske skulle komma förbi också, trevligt! Nu var det allt för länge sen  vi träffade någon utav dem. Jag får hoppas att det blir mer utav den saken när vi flyttat klart, för då kommer ju även jag in i byn :D

Jag hoppas även att Andreas blir ledig i helgen så vi får rå om honom. Tanken var att vi skulle följa med på någon cross bana i helgen och kika, men vi får se hur förkylningarna är och vad det blir för väder.

Igår var jag även och inhandlade det sista inför bebisens ankomst. Skönt! Jag har varit så stressad över att det inte varit klart så nu kan jag äntligen lugna ner mig. Blev två jätte fina bebis sett från hm, ett antal sockar, vantar och ett par mystofflor. Själv inhandlade jag en klocka, jätte fin plast klocka i svart. Jag har kikat på dem ett tag och nu fyndade jag en på guldfynd!

Nä nu är magen inte allt för snäll, blir nog ett lugnande glas mjölk och sen raka vägen i säng.

Godnatt kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0