Tjugonde augusti tvåtusentio

Hallå! Veckan har gått alldeles för fort.. Som vanligt. Men idag är det Fredag och vi får in i vecka 37 :) Skrämmande vad tiden rinner iväg. Snart har vi en till liten goding här hemma. Inatt hade jag bägge grabbarna själv, gick faktiskt över förväntningarna. Imorse fick jag lite brådis istället när jag skulle köra jour taxi åt Öhrling events i S-vall. Men jag hann in och jag är glad att jag delade på passet och slutade åtta ikväll och inte tre inatt. Fy, det tär verkligen att vara ute på vift då man är förkyld. Inatt ligger vi över i lögdö. Pappa är ju på Sättna så då passar jag&arvid på att sova med mamma&kalle i deras super sköna säng =) Ska väl ta och slå igen ögona för idag. Imorgon är det en heldag med aktiviteter som står på schemat. Andreas har även lovat att städa&laga god mat tills vi kommer hem imorgon. Hm, undrar om det kanske är ett försök att smöra till sig den där crossen han blivigt så kär i.. Hehe. Hämtade förresten ut den nya barnvagnen igår, super nöjd är jag än så länge. Drog en premiär sväng med kalle&arvid och de verkade inte allt för missnöjda heller. Skönt! Då var det bara för bebis att komma. *Komsi Komsi* Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Frida

Lyx dig som snart har din knodd hos dig. En annan har ju 14 veckor kvar :)

2010-08-21 @ 14:34:36
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0