Tionde augusti tvåtusentio

Hallå där! Ligger i sängen i lögdö nu eftersom de blir jobb imorgon och jag inte vill väcka upp lilleman så tidigt i onödan. Idag har vi haften tuff dag, började med att vi vaknade utav väckarn klockan nio.. Låg och myste till halv tio då vi äntligen klev upp. Frukost som bestod utav gröt och rostisar blev det idag. Klädde på oss och packade in oss i bilen för att möta upp fritte Gabbi ängla och Elvis på drakborgen :) Jag tror vi kom lagomt som resten utav Sundsvalls kommunmed omnejd för det var ruggigt med folk. Arvid var jätte duktig! Han blev helt såld på rutschkanorna, så mamma fick också leka lite då Arvid är för liten att åka själv. Och ja, det var faktiskt inte allt för tråkigt, jag skrattade en hel del jag med. Vid lunch kom också Carro in och åt mat med oss. Efter några timmar klarade varken jag eller Arvid mer, Lill gubben var super trött så vi packad ihop oss. Men först sprang vi in på barnenshus och kollade om vagnen kommit ännu men inget spår utav någon vagn.. Ja vi hittade iaf en mjuklift till vagnen som vi la undan. Hade ju inte alls tänkt på det när jag bokade vagnen. Vi hade lite tur och fick tag på den föregående modellen på mjuklift som jag tycker är mycket finare och lite billigare. Det som skiljde den nyareoch den här var att på den nya modellen finna det som en tvåsidig fäll i, men den var grå och jag vill gärna ha likadana fällar åt barnen och Arvid har en vanlig får fäll så det var det som fick avgöra :) när vi äntligen kom hem blev det en massa grin för mini var alldeles för över trött. Jag tror faktiskt aldrig jag sett honom så trött. Till slut somnade han påmin mage i soffan :) När Andreas kom hem började vi med maten, snittslar och stekta klyftpotatisar. Inte så dåligt faktisk med tanke på att ser var jag som kockade :p Imorgon är det som sagt jobb som står på schemat. Andreas skulle antagligen jobba över också så jag och Arvid bjuder nog in oss på middag här hos mommen och moffen :) Vi i familjen sitter också som på nålar nu, det kanske blir en positiv förändring i våra liv snart. Förutom att bebisen snart kommer alltså :) Vill inte gå in på det för djupt då inget ännu är i hamn men jag hoppas att jag snart får meddela positiva besked :) Nä nu ska jag stängs ner här och inta lite väl behövd skönhetssömn. Godnatt allihopa! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0