Idag har vi hunnit med ett besök på möd...

Idag har vi hunnit med ett besök på mödravårdscentralen :) Behövde inte ta några prover då jag visat hur bra jag mår och har mått hitills :) Lyssnade och kände på lilla magen iaf, sf måttet låg på 32 och hjärtljuden på 144 :) Lillfisen låg med huvudet nedåt också, och bm sa att den antagligen inte kommer flytta på sig innan förlossningen heller. Skönt att höra! Nu är jag alldeles nyss hemkommen därifrån igen, var så passande att den första föräldrargrupps träffen var idag också. Många nya trevliga människor träffade jag:) Andreas som fortfarande är borta på jobb missade tyvärr, får hoppas han hinner med sig nästa vecka iaf. Nu ligger jag i sängen med en sovande guldklimp. Jag ska vila en stund jag med sen ska vi ta tag i middagen. Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0