Godkväll! Idag har jag jobbat 8-19, är lit...

img_0185 (MMS)

Godkväll! Idag har jag jobbat 8-19, är lite slut nu.. Även fast att jobbet i sig själv är lugnt blir det en del när man för det första har med sig en ett åring och sen börjar bli ganska osmidig med super kulan fram på magen :) Men imorgon är vi hel-lediga, får hoppas att Arvid känner som jag och bjussar på en rejäl sovmorgon. Det blev en sväng till birsta idag igen då mamma hade glömt en sladd till robbans tv igår. Jag passade på att handla lite också, äntligen kom det ett litet flick sett i garderoben :) Men det är nu nedpackat i förlossningsväskan. Blev lite rädd här om natten när jag vaknade med Sten hård mage så nu är det lika bra att vara förberedd. Om tjugo min går vi in i vecka 36! Så om bebis vill komma nu... *komsi komsi*.. så är hon/han varmt välkommen ut. I denna vecka räknas barnet inte som förtidigt fött. Nä nu ska jag döda en irriterande fluga och sen slå igen mina små blå. Natti natt!


Kommentarer
Postat av: Frida

Ååh, då måste jag ut och kolla! :D

Härligt med rea. Sött set. Vad tror du att det blir för nått? :)

2010-08-13 @ 08:00:59
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0