20 april

Hallå!

Idag har jag och andreas varit in på rutin ultraljudet för vilma/albin. Det gick jätte bra, allt såg bra ut. Vi fick flyttat datum och nu har vi bf (beräknad födelse) den 16 september istället för 18 som vi fått fram på mvc. Jag hade ju bestämt mig för att fråga vad det var för kön men vågade inte när vi väl var där.. Men jag ångrar mig ganska rejält nu istället. Hade ju varit roligt att veta vad som gömmer sig därinne. Med oss fick vi sex små kort på prinsessan/prinsen, dock tyckte jag att de var sämre än de vi fick sist på arvid. Vi fick inte se lika nära och bra nu.

Jag har försökt skanna in bilderna nu ikväll men jag som är så himla oteknisk klarar inte av det, och sepciellt inte ikväll när jag är så trött. Efter ul lämnade jag av andreas på mitab igen.. Den här natten tillbringar han i örebro. Jag hoppas att han snart kommer hem på "riktigt" för vi har inte delat samma säng på jätte länge känns det som.. Själv åkte jag på ttc och körde lite timmerkran, gick faktiskt hyffsat bra den här gången. Slutade vid tre då jag mötte upp mamma, pappa&lilleman på icamaxi. Åkte hem via kovland där jag hämtade ut mina student klänningar som jag beställde på bubbelrrom förra veckan. Super nöjd blev jag, jag kände mig faktiskt riktigt fin :D Får bara hoppas att jag inte växer ut dem innan de ska användas bara. jag var hem och vände bara, hämtade posten fyllde på pellets och åkte sedan igen. Ingen ork alls att vara själv nu.

Här i lögdö är det iaf lugna gatan, nästan alla sover. Jag funderar starkt på att följa deras exempel. Imorgon är det heldag igen, jag hoppas att jag kan få ut och köra. Uppkörningen börjar ju närma sig och jag vill gärna ha lite kött på bena innan :) Jobbar även kväll imorgon och på torsdag, skönt så att jag vet vart jag ska vara :D Har blivigt en del timmar den här månaden, men nedräkningen är på gång. Snart ska jag få bli mammaledig!! Jippie vad skönt.

Men jag hoppas alla har det bra, ser att statistiken ökat på sistonde så nu känner jag lite skuld att jag inte kan lägga ut någon bild på varken arvid som kan gå själv med gåvagnen nu eller mini i magen :/ Men håll ut, det ska komma inom kort! :D God natt och sköt om er så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0