090922

Hallå!

Igår satt jag mig ner och skrev ett jäkla lång inlägg. Men vad tror ni händer, jo jag tog för lång tid på mig och allt bara försvann.. Jag vart så sur att jag inte orkade skriva nått då istället.

Ny vecka nudå, andreas är borta på jobb så jag gömmer mig självklart här nere i lögdö hos mor&far min. Men jag har faktiskt jobbat varje kväll här sen i fredags så det är väl inte så konstigt att jag stannar kvar när klockan ändå är mitt i natten. (till mitt försvar) hehe.

Idag började jag inte förräns klockan tolv. Jag lämnade av Arvid hos mommen på jobbet. Han fick åka lastbil och lasta med henne :)) Han hade haft jätte roligt när jag hämtade hämtade honom vid tre tiden. Dom hade till och med hunnit sova 1,5 timme i lastbilen för att mamma hade haft det så lugnt. Mysigt! Själv har jag en massa lastsäkring och lasträkning i huvudet nu, micke våran lärare har bara tryckt i oss en massa viktigt idag. Hoppas att någonting fastnat i mitt huvud iaf.

NU sitter jag som sagt här i lögdö med Robban, stoffe&Arvid. Lilleman slocknae för en stund sen, skönt att man får tid på kvällen att göra lite egna saker men då vaknar han så himla tidigt på morgonen istället. Hm :P Och inte är man smart och lägger sig tidigt inte. Nä man ska sitta inpå nätterna tills ögonen nästan ploppar ut innan jag går och lägger mig. Ja värdsliga problem egentligen. Förresten så gjorde jag klart dop inbjudningarna igår, det är faktiskt inte allt för lätt när man inte är så duktig med dagens teknik men till slut så lyckades jag. Det är ca 40 inbjudningar som ska ut så håll ögonen på brevlådan nu vettja =) Jag hoppas och tror faktiskt att jag kommit ihåg alla mina nära&kära nu. Om det finns någon fler som vill komma är det bara att höra utav sig till mig :) Jag tänker mest så att jag vet hur mycket fika vi ska fixa&så.

Chokladpuddingen står i kylskåpet nu, tror att vi ska ta en titt om den är färdig snart. Mamma och pappa kommer alldeles strax hem så vi tänkte överraska med något gott =)

Imorgon är jag hel ledig som alla andra onsdagar, vi ska egentligen ha en lektion mitt på dagen som är i 50 min.. Men jag har fixat så jag sköter den lilla hemifrån. I sommras när jag var in till skolan lät allt så bra, det skulle gå så bra att göra det mesta på distans men nu när man har börjat är det nästan så att jag måste fråga varje lektion om jag måste komma på nästa eller om det finns någon snäll, villig själ som kan skicka på mailen.. Lite dålig stil faktiskt, jag har ju en hel del bollar i luften just nu.

Nä nu är dom snart hemma, dags att ställa fram :) Hör kanske nått mer framåt helgen. En massa spännande som händer då ju :)

Kram och hej!

Kommentarer
Postat av: ronja

jo det har jag hört ganska många gånger förut så han är nog det:) själv har jag skit svårt att se likheten, haha;)

2009-09-22 @ 23:36:11
URL: http://rnew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0