090912

Hallå!

Idag är det en stor dag, Arvid blir nämligen 3 månader idag! Min lilla pojke börjar bli stor :´) Vi firade det med att åka till birsta för att handla en mat stol till honom. Jag och andreas passade på att fika också. På hemvägen handlade vi lite pellets så nu är det varmt och gott här hemma må ni tro! Igårkväll var jag mamma&helene ut på krogen. Hamnade på nya espan där vi hade riktigt trevligt. Andreas och arvid hämtade oss runt två tiden :):)

Ikväll har sara&robin varit här med oss. Vi lagade hemagjord pizza och sen har vi bara legat på soffan och kollat film =) Dom åkte precis, så ska kolla lite budgivningar på tradera nu innan vi ska lägga oss i sängen och sova. Imorgon vet jag inte alls vad planerna blir. Lugna hoppas jag iaf. Natti kraM!

ps. Jag älskar mina prinsar, arvid&andreas <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0