091004

Hallå!

Sitter nere i Lögdö nu med Robban. Arvid har somnat så han ligger i sängen med mommen :) Robban har precis klivigt upp, när han vilade passade jag på att beställa julgardiner och annat julfint från jotex. Så om nio dagar kommer min serie hjärtlig hem. Det blir beigt i vinter, inte för mycket jul med ändå fint =)

I fredags var jag ut en sväng med tjejgänget på staden. Skulle egentligen bara in och säga hej men det var så roligt så jag följde ner på bk innan jag skjutsade hem erica. Vi han förbi donken innan också :))

Igår var jag med robban till klockan tre, åkte hem och märkte att pelletsen var slut. Vi fick lite smått panik hemma eftersom bauhaus hade helt slut och granngården hade stängt :/ Som tur var fick vi köpa lite utav biggan&andreas som också eldar med pellets. Jag och andreas åt en sen middag och somnade sen somnade vi alla tre på soffan.

Idag klev vi upp tidigt, inge roligt.. Robban vaknade inte förräns halv tio så vi somnade faktiskt om på hans soffa när vi kom ner. Sen dess har vi inte gjort så mycket, jag har fortfarande min hemska förkylning i kroppen. Nu har jag varit hängig i en hel vecka.

Imorgon ska jag och arvid iaf på skolan. Andreas var ju hemma och var pappa ledig förra veckan.. Men det var väl inte så roligt så nu ska han jobba igen.. Hmf. Men han har lovat att bara jobba hemma och 7/4 så då ska vi väl försöka fixa ihop det.

Arvid åt förresten sin första potatis i onsdags. Eller ja, jag fick i han två små skedar potatis med bröstmjölk innan han började grina lillstackarn. Han gjorde så himla roliga grimarser men jag tror inte att potatisen var en sån hit ändå :P Snart är han 4 månader våran lillpluttis. Kanske dags att skaffa en till?! Haha, jag skojar. Jag tror inte vi är riktigt redo än, lillkorven är allt vi behöver <3

Nu ska jag och robban kika in i kylskåpet och klura på vad det blir för mat. Jag slutar klockan fem, då ska jag&arvid skynda oss hem och mysa med pappa andreas heeeela kvällen.

Hejsålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0