torsdag 19 november

Hallå!

Snart äntligen är det fredag igen, och jag har längtat som bara den. Mest eftersom andreas kommer hem! Efter att han har varit borta så pass länge så saknar vi faktiskt honom här hemma ;p

Vi har inte lagt upp några planer, vi funderade på att åka till åkersjön men jag har bestämt mig för att ta den där jäkla vaccin sprutan.. Jag ligger ju trots allt i riksgruppen och sen så måste jag ju tänka på arvid.. Men jag har iaf bestämt mig nu för att ta den på lördag i liden. Så jag hoppas det finns nu så jag slipper gruva mig nåmera. Jag är ju så himla spruträdd, tuppar ju av bara att kolla på en.. Men som tur tar jag med mig mina pojkar som får hålla mig i handen om jag blir för rädd :)

Den här veckan har faktiskt gått relativt fort, i tisdags hade vi babysim som vanligt. Carro följde med och simmade med lilleman, det var dykdags men mamma tyckte det såg lite hemskt ut så han fick aldrg testa hehe. Nästa vecka kanske pappa följer med så han får prova iaf, men jag vill då inte kolla när han trycker ner lillprinsen min. Igår (onsdag) hade mamma min ljusparty nere i lögdö. Det var riktigt trevligt, jag köpte några jätte goda ljus som jag hoppas blir bra i vintermyset. Vi passade på att stanna och sova kvar då klockan blivigt så pass mycket att arvid sov för natten. Jag tycker nästan att arvid bor i bilen, så lite synd är det om honom. Imorse skulle jag då hämta carro inne på volvo i stan vid åtta, vi åt en frulle på donken innan vi åkte en snabbis på skolan. Där blev det inte allt för mycket gjort så vi åkte till lögdö igen och hämtade arvid för att åka en snabbis till birsta. Carro prövade nya skor och jag testade nya jeans. Hittade dock inga som jag gillade :/ Annars kommer ju barnbidraget immorgon så det hade ju passar ypperligt. Imorgon är det skola fram till lunch så arvid får vara med mommen. Andreas skulle väl förhoppningsvis också vara hemma till lunch så vi lär nog åka direkt hem till indal.

Ja nu vet jag inte om jag har så mycket mer att säga, hoppas att alla får vara pigga och friska :) Hemskt nu när det börjar bli juletider och alla blir sjuk :( Det ska ju vara en mysig tid framför oss..  Ja jag får väl hoppas att sprutan skyddar mig nudå iaf. Och arvid!!

Natti natt!! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0