lördagen den 7 november



Hallå!

Måste börja med att tacka alla som gjorde arvids dop till en kanon dag! Det var jätte fint, arvid var supersnäll och städningen gick oväntat bra. Det var faktiskt den jag hade gruvat mig för, olyckligtvis dog diskmaskinen så vi fick diska det sista för hand men det var tur mamma stannade kvar och hjälpte till.

Itorsdags fyllde andreas 23 år lillgubben, han var dock i åkersjön hela dagen så igår fick vi fira honom rejält istället. Vi åt först middag på kina resturangen i kovland sen blev det en mysig hemma kväll. Andreas fick två paket från mig&arvid, en muurikka och en kokbok med per moberg (andreas hemliga idol) Jag hoppas att han blev glad, han såg ut som det iaf.

Idag har det varit jobb, började klockan åtta.. Imorgon har jag bett mamma att jobba de första timmarna iaf så jag får lite sovmorgon för en gång skull. Idag så har vi bara tagit det lugnt, mamma har varit på övning, pappa jobbat, stoffe&moa sovit så jag,robban&arvid har bara slappat. Klockan sex åkte pappa, stoffe och jag iväg till timrå och handlade lite kina&thai mat. Mycket gott, jag fick disken efteråt innan jag äntligen åkte hem.

Nu ligger vi och kollar på canalplus, andreas ligger och snarkar brevid mig och arvid har vi uppe. Testar den nya "barnvakten" för första gången. Riktigt bra faktiskt men så fort han suckar eller andas djupt måste man ju hoppa upp och kolla hur det är fatt. Men hellre det så man får ha lite koll.

Nu hade jag tänkt att väcka andreas och dra med honom upp i sängen. Kommer nog somna ovaggat.

Godnatt!





Kommentarer
Postat av: Erica

jättefin design, vem är konstnären? :D

2009-11-10 @ 21:30:23
Postat av: Linda

Ha ha ha.... Jag trode första att krummeluxen där uppe va en pistol! hehe...

2009-11-12 @ 07:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0