5 maj

Hallå!

Idag har det varit en bra dag, på Ttc har vi haft en halv dag med lastbilsteori. Inte aööt för roligt men väldigt nödvändigt :) Bjöd också på tårta för att fira mitt körkort.

Vi slutade klockan halv tolv. Då skjutsade jag tjejerna till bussen och åkte ner till Lögdö. Det vart till att följa med Robban på gymnastiken eftersom Gabbi var tvungen att åka hem och ta hand om sin sjuka dotter. Gympan gick jätte bra, Robban var riktigt duktig! Det är första gången som han fick testa att gå med hjälp utav taklyften och det såg som sagt bra ut. Nu blir det mer träning med den så han förhoppningsvis kan stå med endast sina egna ben.

Jag blev kvar i Lögdö inatt. Kände inte för att åka hem i regnet och sitta ensam hemma. Förresten så somnade jag vid middagen och sov till tio. Väldigt välbehövt :) Istället för middagen jag missat vart det en kaviar macka&oboy istället då hungern inte var på topp.

Nu är klockan lite över tolv. jag har precis duschat. Ska väl krypa ner alldeles strax. Missade Andreas samtal medans jag stod i duschen så nu är jag lite ledsen när jag inte får höra hans röst.. Får väl ta igen dubbelt imorgon :)

Imorgon är det förresten ingen vanlig skoldag. Det är sesam dag på skolan vilket innebär sex&samlevnad. Ganska härligt så man slipper en massa plugg. Olle Valler ska komma på Torsdag och det är riktigt bra gjort för att vara Timrå gymnasium som arrangerat.
 
I lördags var mamma och pappa och handlade den efterlängtade bilbarnstolen. Det vart en akta graco i grått :) Jätte fin, den ligger fortfarande ouppackad i min bil men det är endast för att jag inte vill ställa mig i regnet och börja fixa&dona. Hoppas på uppehåll imorgon så jag får det gjort också =)

Nä nu ska jag försöka sova igen, skrutten verkar ha andra planer. Men det är bra, visa mamma vem det är som bestämer. Natti Natti!

Min vecka.
Onsdag- Går in i vecka 37 / Koll hos barnmorskan 1430 / Hudvårdsparty hos mig klockan 19
Torsdag- Nationella i Engelska / Fråga Olle /  Sola
Fredag- Skola / Åka och kolla på färg&tapeter till barnrummet / Förhoppningsvis mysa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0