30 april

Min 18års dag närmare bestämt.

Vaknade super tidigt eftersom jag var så himla nervös inför teorin&körningen.
Vid halv tolv stod jag utanför vägverket med mitt körkort i handen, det kändes helt overkligt och det var svårt att hålla tårarna inne. Började med att göra lite ärenden och hämta upp lite folk innan det bar hemöver Indal. Väl där fick jag mer besök och vi åt smörgåstårta och öppnade paket innan vi gick ner för att kolla på majbrasa. Den hade dom naturligtvis inte tänt så vi gick tillbaka upp till mig och åt korv. Kvällen spenderades i bilen, åkte hem till mamma och pappa vid två tiden eftersom jag inte ville vara ensam hemma då Andreas ännu inte kommit hem från jobbet.. Min dag vart underbar, somnade på stört när jag kom tillbaka.



Kommentarer
Postat av: peter

grattis till både körkort o födelsedag!!:) :/ pajen

2009-05-01 @ 22:01:38
Postat av: Victoria

Grattis:) Fan va jag längtar tills man själv får ta sitt:)

2009-05-02 @ 19:47:06
URL: http://vbrandberg.blogg.se/
Postat av: Sofie

Tack så mycket :D:D:D

2009-05-02 @ 20:20:48
URL: http://sofiestelnacke.blogg.se/
Postat av: Malin

grattis till båda för tusan :) (i efterskott)

2009-05-03 @ 13:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0