3 maj

Hallå!

Måste börja med att gratta en utav mina bästa kompisar Erica som fyller 18 år idag! Jag hoppas att hon har en kanon dag för det är hon verkligen värd =)

Igår kväll var det utgång för hela slanten. Vi hade tänkt glida runt på krogerna i staden men kom på vid åtta tiden att det var säsongsavslutning på bergeforsparken. Så jag och Carro åkte in och hämtade Erica i Granloholm och begav oss ut och mötte upp Mamma&Robban på parken. Det var himla mycket folk och vi hade en toppen kväll. Det vat blackjack som spelade men tyvärr vart det inge dansa för mig, jag tror inte att skrutten hade uppskattat det.

Jag kom hem vid tre tiden. Andreas låg och sov på soffan, och när jag väckte honom var det nog första gången som han inte vart sur =) Vi gick iaf upp till sängen och somnade på bums.

Imorse vaknade vi inte förräns halv tolv. Vi åt lite korv och fick sen besök utav Eleine :) Vid tre tiden åkte jag neröver Lögdö för ikväll är det jobb igen.

Just nu sitter jag och Robban inne hos stoffe och hans kompisar. Dom spelar lite tvspel. Vi ska strax gå och börja med maten. Det blir korviugn&potatismos.

Ikväll har Robban valt att vi ska ut och ragga i min bmw. Får se vart det bär av men ut ska vi iaf och få lite mil på mätaren =)

Nä nu måste maten fixas, Hejsålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0