29 maj

Hallå!

Nu är grillen tänd och folk börjar rulla in :) Passar på att skriva här lite innan maten.

Idag klev jag inte upp förräns halv tolv. Kändes jätte härligt att få sova ut, trots att jag vaknat ett flertal gånger under natten så är jag rätt utvilad idag =) Jag har inte gjort allt för mycket under dagen, satt ute ett bra tag i ny utemöblerna och bara stekte. Eleine kom på besök sen en sväng. Skönt att slippa vara ensam hela dagen. När andreas kom hem från jobbet skyndade han sig att fixa det sista med trallen så ikväll ska altanen invigas. Staketet är inte klart än men det kommer =)

Idag är det bara fyra dagar kvar till beräknat. Jag börjar undra om lillen någonsin ska komma ut, men det blir väl dags när man minst anar det. Det är ju bra att mammas mage är mysig att vara kvar i iaf =)

Imorgon ska vi som sagt vara barnvakt, jag hoppas på fint väder så det blir lättare att leka!

Nä nu börjar det lukta som att maten är klar, syns imorgon, Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0