25 maj

Hallå!

Idag är det en bra dag, löning och allt. Jag fick mer än vad jag trott så jag vart glatt överraskad :) Men jag kan även säga att det var välbehövt. Var in och betalade på verkstaden och det var inte nådigt det.. Men nu är det ju gjort iaf.

Idag har det även hunnits med att besikta bilen så nu rullar den lagligt och allt :) Skönt, jag trodde inte att det skulle gå egenom den här gången heller så växellåda plåten lossnat och ligger där under och skallrar. Men gubben sa inget om den, tog och kände lite på den bara.

Efter besiktningen åkte jag in och mötte upp mamma på ikea där hon bjöd på lunch. Vi lämnade in hennes telefon, handlade en ny flaggstångsvimpel till mig och lite annat smått. Vid två tiden begav jag mig nermot Lögdö. Äntligen hade dom fått kontroll på vattnet så jag kunde duscha. Jag vart kvar där ett bra tag, efter duschen gick jag nämligen och la mig i sängen och tvär slocknade. Klockan sex fick mamma liv i mig igen, var bara att hugga in på middagen och bege sig hemöver istället. Väl hemma hade andreas varit riktigt duktig =) Han och jori var in imorse och hanlade virke till våran nya altan och när jag kom hem hade dom fixat hela grunden. Bara golvet kvar, men det skulle dom vänta med tills imorgon. Själv fick jag måla in de sista på utemöblerna. Så imorgon hoppas vi att vi kan premiär grilla på altanen :D

Morgondagens planer är få, jag ska iaf dra mig inöver Birsta och storhandla medans grabbarna fixar här ute. Sen hoppas jag att mamma ska komma upp och hjälpa till att putsa lite fönster och byta till nya fräscha sommargardiner som jag inhandlade idag. Jag är inte så vig utav mig längre så skulle vara riktigt skönt att få hjälp med det :) Imorgon är det också bara 7 dagar kvar till beräknat. Nu jäklar är det nedräkning :D

Men jag hoppas faktiskt att h*n där inne vill titta ut här de närmaste dagarna, min mjölk har börjat komma igång så det gör himla ont när man inte har någon liten som vill ha den :/ Wilma har namnsdag imorgon också, så det hade varit ganska tufft om en liten wilma hade velat komma då. Men men, jag ska ta och krypa ner i sängen här alldeles strax. Får hoppas att det dras igång nått under natten (a) Jag skulle ju verkligen inte bli besviken och jag skulle behöva föda tex imorgon :D Hehe.

Nä nu ska jag rycka med mannen som nog somnat nere i soffan. Godnatt!


Bjuder här på en alldeles nytagen magbild.

38+5

Kommentarer
Postat av: Linda

Meen.. det blir juh en pöjk :D

2009-05-26 @ 08:26:22
Postat av: Kate

Herregud vad spännande :) Jag sitter nästan & hoppar i stolen :) Hoppas bebis vill komma till världen snart :)

2009-05-26 @ 14:50:54
URL: http://kateasberg.blogg.se/
Postat av: Sofie

Meeen Linda, det får gärna vara en liten Wilmis också ju! :)





Hehe, ja jag längtar som bara den nu! Kom bebis!

2009-05-27 @ 13:31:25
URL: http://sofiestelnacke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0