23 maj

Hallå!

Nu har det varit en riktig lång helg.
I torsdags var jag och andreas till sara&robin på middag och film. Jätte mysigt hade vi och deras lägenhet var urläcker!
Vi kom hem vid ett tiden efter att ha skjutsat jori till loning.

På fredagen hade vi sovmorgon till tolv. Känns så himla skönt att inte ha nå mer skola. Vi åkte in till Birsta och bytte våran gasol grill som det var så dåligt drag i till en liten fullt fungerande kolgrill istället. Vi hann svänga förbi onoff också så jag kunde köpa en ny telefon åt andreas. Det var verkligen behövligt, så nu hoppas jag att man ska kunna få tag på honom när man vill :) Halv fyra började jag jobba. Vi lekte lite med vincent och åt middag med hela familjen innan jag och robban hoppade in i bilen och gled inöver staden. Plockade upp erica som sen fick följa med mig hem till indal. Vi kom hem vid halv två tiden, andreas hade lite små fest här hemma men jag och erica gick upp och somnade på bums.

Imorse klev vi upp vid tio tiden. Då hade mitt hjärta redan hunnit städa undan efter festen så jag kunde vakna upp glad =) Det tackar jag för. Åkte till Tempo på en gång för att handla fika. Efter fikat åkte vi ner till lindström på traktor mässa. Andreas hittade snabbt sig tillrätta medans jag och erica inte var lika förrtjusta. Vi tog oss friheten att besöka Camilla&robin nere i båthamnen för att kika på dereas båt. Det var första gången för mig och den var riktigt stor&fin. Tilda var lika liten och söt som vanligt, så nu längtar vi ännu mer efter våran lillskrutt.

Just nu ligger jag och andreas på soffan, carro åkte precis hem. Det var meningen att vi skulle ner och festa på ikväll men vi vart kvar här hemma i stället. Lika skönt..

Imorgon är det söndag, vilket betyder slöar dag. Jag och andreas har en sak att göra och det är att åka och köpa nya utemöbler som vi längtat efter länge.

Nä nu ska jag ta och rycka upp mannen så vi kan sova någon gång. Natti Natti!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0