20 maj

Hallå!!

Vaknade upp vid elva tiden. Låg och drog mig en sväng innan det var dags att kliva upp för lunch =) Pannkakor fick det bli. Klockan ett hade vi utbildning på en ny ståstol till Robban. Den var kanon och det gick riktigt bra! Vid halv fyra fick jag lift utav Jennie till Sörberge där min bil stod färdig att hämta på Lunde bil&mek. Äntligen! Det var så härligt att äntligen få köra gamla bettan igen.

Men som vanligt med min otur så är det nått annat som låter nu.. Andreas har varit och kollat på den och det var nog bara en plåt som lossnat från växellådan. Hoppas att det bara är det nu så det inte blir fler dyra utgifter.

När jag kom hem började vi med maten. Jori kom förbi och åt med oss :) Sen dess har vi bara legat och degat i soffan.

Imorgon är min första hel lediga dag på länge. Jag är faktiskt lite abstinens hur det ska gå att hitta på nått hela långa dagen. Andreas ska nog jobba i skogen, så det är tur att man har bilen igen iallafall.

Nä nu är filmen slut, rush hour 2. Nu är det en tvättmaskin att hänga och sen sängdags för mig :) Natti Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0