17 maj

Hallå!

Nu är det bara 16 dagar kvar till beräknat! Men som det känns nu kommer jag inte gå alla dom. Mina förvärkar har hållt på ganska bra i fem dagar nu. Finns en hel del önsketänkande med, men jag&andreas vill ju ha lillskrutten att mysa med nu!

Helgen har varit riktigt bra iaf, har fått ihop det bra med jobb&nöjen :)

Fredagen vart lugn, grillade lite med joel andreas och robin innan jag åkte iväg till eleine. Där satt jag och surrade ända tills klockan vart tolv. Båda vi skulle upp&jobba dagen efter så det var bara att sparka igång opeln och åka hem. Väl hemma var det full rulle, grabbarna satt i vardagsrummet och levde loppan till halv två -_-

Lördag- Joel kom och hämtade mig halv sju.. Han jobbade också helg så han släppte av mig i Lögdö. Tur för mig så var inte Robban vaken så jag gick och somnade om i min säng. Vid halv elva var det krut i brorsan. Var bara att hoppa upp och fika så kom andreas ut. Drakborgen var det som stod på vårat schema. Tog med lill vilden vincent. Vi hade alla jätte roligt :) Jag själv passade på att leka extra mycket på fall att lillen i mig skulle vilja komma ut och leka med oss men inte då.. Allt som hände i min mage var suget efter mat. Vi hann äta pannkaksbuffé och en glass på Mc´donalds efteråt. När vi kom hem var det bara att börja med maten igen. Tacos var det som bjöds på =) Efter maten tog jag&andreas en lång dusch innan vi åkte hem igen. Kvällen vart jätte lugn, bara vi två hemma framför tvn. Kändes riktigt skönt att ta det lugnt för en gång skull. Jag kollade på schlagerfestivalen, vart riktigt nöjd över vinnaren och kunde somna gott.

Söndag- Samma visa där igen, joel kom vid kvart i sju. Jag åkte med i pyjamasen, var bara att försöka somna om i Lögdö. Lite svårt när det är fin väder ute och allt men det gick. Vid tio klev jag upp igen men Robban ville sova vidare till halv elva. Vi beställde då taxi upp till mormor&kalle som bor uppöver härnösand. Mamma, vincent och ståffe tog bilen dit också. Åt en massa tårta och slappade i solen. En väldigt bra arbetsdag måste jag säga ;D Vid fyra kom vi hem igen, då stod redan älsklingen och väntade. Var bara att åka hem igen, carro kom förbi och vi bestämde oss för att äta en pizza för att sen fara och fiska. Plockade upp joel. Det vart bjärten för hela slanten, men ingen fisk ville sig på våra spön. Kanske för kallt i vattnet?! Haha.

Just nu sitter jag och läser lite bloggar som inte hunnits med i helgen. Andreas ligger nere och gnyr i att jag ska komma ner. Ska slita mig härifrån nu och mysa med karln så han blir nöjd =) Ingen bebis har velat sig ut än heller. Andreas hade nästan satsat pengar på att det skulle hända nått under dagen men inte då..

Imorgon ska vi iaf till barnmorskan vid halv elva. Får hoppas att hon kommer med glada nyheter. Innan dess ska vi även hinna med att köra min bil på verkstaden. Äntligen, inte en dag försent! Efter mvc ska vi åka inöver Birsta och lämna tillbaka grillen vi köpte för en vecka sen. Det är ett himla dåligt drag i den, tar tjugo min för att grilla en korv.. Nä nu bliur det allt en hederlig kol grill som ska inköpas.

Nä nu får ni ha en bra vecka :) Själv har jag praktiskt taget slutat skolan för sommare. Praktik som står på schemat och jag är ledig från den. Skönt!

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0