7 mars

Hallå!

Idag var vi ut med nytron som Andreas äntligen hämtat  hem. Det var roligt men det känns som att det var sista gången jag åker ut denna säsong. Jag menar det är ju inte jag som skakar sönder utan lill skrutten inuti mig. Vi var iaf upp till högtjärn på indals skoterklubbs familjedag. Fick i mig en hamburgare och massa annat gott innan det bar hemöver.

Just nu sitter jag hemma, inte ensam iaf för erica är här och håller mig sällskap. Andreas har drragit ut med grabbarna så vi stannade här. Skulle få lite mer sällskap från byn så vi får väl se om dom dyker upp snart :)

Imorgon blir det en sovmorgon och en lugn förmiddag, jobbar på kvällen så ska ladda inför det. Har haft en lång ledighet nu så ska bli skönt att få tjäna lite pengar =)

Nu ska jag roa mitt lilla men underbara sällskap! Hejsålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0