31 mars

Hallå!

Sitter inne hos Robban ikväll igen. Och det är bra, mer timmar är aldrig fel :) Vi har haft en relativt lugn eftermiddag. Fick dock stressa hem till halv fyra för jag var med mamma och rännde runt i Birsta. Vi käkade lunch där och vart kvar ett tag med att kika in massa bebis saker. Jag fick mina sängkläder till vagnen som jag länge kikat ut utav mamma min. Men ingen vagn hade dykt upp än, den ska tydligen inte komma förräns vecka 18.

Andreas kom förbi som vanligt runt middags tid och lämnade lite saker till mig. Bla nya kläder eftersom jag inte hade räknat med att jobba fyra dagar så hade jag alldeles för lite med mig. Han tog också med sig min nya flecce tröja som moster så snällt köpt åt mig. Den var jätte fin och satt kanon. Den var skit frän för jag kan växa som bara den i den. På varsin sida finns nämligen dragkedjor som man ska kunna dra upp när magen blir för stor så blir det mer tyg runt hyddan =D Kan starkt rekommendera den, finns på polarn o pyret. Passar även efter graviditeten då den går att stänga ihop på sidorna igen.

Idag har det varit världens liv i min mage, visserligen är det ju bra men jag började undra om det inte var något allvarligare fel då lillknodden snurrade runt där inne var 10 min. Jag hoppas verkligen att den inte känner att det är för trångt  redan för den ska ju växa till sig ännu mer och då vet jag inte alls vart den tänkte ta vägen. Det såg verkligen ut som att han/hon skulle komma ut ur skinnet på mig idag. Jag får hoppas att det går till sig, eller så kanske det ska vara såhär. Får se imorgon, vart bara så himla paff då den inte gjort sådär förut.

Idag är det också bara 30 dagar tills jag äntligen fyller 18 och har min skrivning och uppkörning! Det känns bra, var ute och körde på förmiddagen med Roger. Det gick gallant, jag känner mig inte en gnutta osäker längre när jag är ute vilket är bra för då kan jag verkligen flyta med i trafiken istället. Fick våra papper inför körningen med lastbil också, ska nog få börja nu under april även fast b inte är klart än. Det blir också spännande, så se upp på vägarna framöver =) Hehe.

Nu har jag så himla ont i ryggen att jag ska lägga mig brevid Robban och vänta ut tiden. Ska ta en dusch också innan jag somnar så jag får sova ut imorgon. Börjar klockan åtta och går hel dag, men vi har logistik på skolan. Ska på studiebesök på Menigo och sen ska vi ha prov på kursen. Det kommer nog gå fin fint som det känns nu. Efter skolan blir det till att äntligen få åka hem till vackra Indal. Jag hoppas att mannen min varit duktig nu och tagigt reda efter sig så det är lite fint hemma som när jag lämnade det sist. Men han är duktig så det lär nog vara härligt att komma hem :)

Natti Natti allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0