29 mars

Hallå.

Ihelgen har det blivigt lite dåligt med uppdatering, har jobbat en hel del och har bara inte hunnit med datorn..

I fredags var tanken att jag och Andreas skulle åka iväg och äta något gott och sedan gå på bio. Det vart så att vi stannade hemma, lagade god mat och bjöd hem Joel och Caroline istället. Vi spelade kort praktiskt taget hela kvällen och det vart en relativt tidig kväll.

På lördagen hade jag sovmorgon, klev inte upp förräns vid elva tiden. Andreas gjorde lunch åt oss och sen tog jag hand om all gårdagens disk. Vid halv fyra åkte vi neröver Lögdö för jag skulle jobba kvällen med Robban. Vi åt god middag även här med hela familjen, det vart oxfilé och potatisgrattäng. Kvällen gick riktigt bra, Andreas somnade på soffan och hade ingen lust att köra hem när jag slutade vid halv ett så vi bestämde oss för att sova över.

Imorse när vi vaknade vart det fika med storfamiljen och sen lite duschning. Vi har hunnit med en sväng till Matfors och besökt Andreas mamma och syskon. Vi har fått en hel del bebis saker utav henne, ex bilbarnstol, kläder, leksaksmobil mm. Nu har jag precis kommit tillbaka till Lögdö. Jag jobbar nämligen ikväll också och då var det ingen idé att åka hem till Indal innan så mannen skjutsade hit mig direkt. Han kommer inte vara med mig ikväll för han skulle hem och fylla på pellets, och låta Magnus testa Nytron på fall att han var intresserad på att slå till. På vägen hem från Matfors stannade vi till så jag fick handla mig en stor välförtjänt godispåse och en bingolott. Ska prova på chansen att vinna även denna helg =) En jackpot på 250 tusen skulle inte sitta alltför fel på mitt konto.

Nu ska jag lägga upp några nya bilder på magen som togs förra veckan innan jag ska ta och bege mig inöver köket och se om mamma behöver någon hjälp med middagen. Hej så länge!


V31 (30+1)


Här visar jag stolt upp mina nya sköna mammabyxor =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0