24 mars

Hallå!

Imorse fick jag sova ut, sov hos mamma och pappa efter att jag slutat jobba.. Alltid lika bra när man jobbar på hemmaplan =) Efter fikat som bestod utav våfflor åkte pappa, mamma, vincent och jag iväg mot stan. Pappa skulle göra lite ärenden och sen skulle jag handla pellets. Efteråt tog vi oss också en burgare på donken. Vi skjutsade hem pappa efter det men mamma jag och vincent fortsatte mot Indal. Jag fyllde på pellets så nu jävlar ska det inte vara kallt när jag och Andreas kommer hem på Torsdag. Kollade även posten när vi ända var upp, och jag hade fått min lönespec. Så nu vet jag att vi överlever den här månaden också. Skönt!

Jag jobbar nu, men Robban har redan gått och lagt sig så stoffe ska sitta och hålla ett öga på honom till halv ett eftersom att jag åker med mamma till Umeå. Jag har ju praktik så det är kanske dags att lära sig någonting också :) Ska bre lite salami mackor nu så ska vi fara sen. Kommer tillbaka imorgon vid tio tiden =) Lär nog uppdater då och berätta vad vi gjort. Kram och Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0