17 mars

Idag vaknade jag vid halv åtta utav att mamma ringde.. Jag kände i kroppen att jag verkligen inte klarade att kliva upp då så jag skrev till grabbarna på Schenker att jag stannade hemma men skulle komma imorgon istället med nya friska tag. Jag klev upp vid tio istället och fikade så magen och allt lugnade sig. Då fick jag veta att Helene och Robban skulle inöver Birsta så jag hängde på. Vi vart där hela dagen och Robban stor shoppade, jag själv handlade bara en jeans klänning till våran lilla wilma. Om det nu blir en tjej vill säga, annars får jag väl ge bort den då. Den var så himla söt att jag bara inte kunde hålla fingrarna i styr =) Robbis bjöd iaf på lunch på Mc´donalds. Vid halv fem var vi hemma igen och jag började mitt pass. Sen dess har vi inte gjort så mycket mer, jag lagade korv i ugn till middag följt utav en äppelpaj. Nu ligger herr mattson och snarkar som bara den, jag kan faktiskt förstå honom efter dagens bravader. Imorgon ska jag verkligen försöka komma upp och göra bra ifrån mig på praktiken. Jag börjar inte jobba förräns 2100 så jag ska försöka att inte stressa sönder. Nä nu ska jag natta datorn och städa undan lite här i tystnad så att inte Robbis vaknar. Natti Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0