3 juni

Hallå!

Idag har jag gått hela en dag över tiden. Det känns inte speciellt jobbigt, det som är tråkigt är att jag och lill knatten kommer få mindre tid för varandra när den väl bestämmer sig för att kika ut. Jag menar, jag är ju bara hemma tills i augusti.. För sen är det ju skola för hela slanten som gäller=/ Skynda kom ut och mys med mamma så mycket vi kan.

Imorse vaknade jag iaf upp i Indal, lillebror hade sovit över så jag fick skjutsa han till skolan vid tolv tiden. Efter det åkte jag ut till Lögdö, färgade håret&tog en lång dusch. Himla skönt, kommer nog inte ha tid att unna mig hårfärgning när lillkotten kommer tänkte jag. Vid fyra tiden åkte jag inöver staden, stannade till på Birsta först och bytte andreas nya jeans shorts som gått sönder. När jag kom in till staden mötte Camilla&Tilda upp mig utanför minkpalace där vi skulle äta. Himla gott var det och vi vart kvar där ett bra tag. Vi hann springa en snabbis på staden innan dom stängde, men jag måste ge lite ris åt sundsvalls stad,  vad dåligt barn anpassat det är mot för i Birsta.. Jag kommer inte orka med många turer i staden med vagn och allt iaf. Vid sju tiden åkte jag hem till Indal igen, fastnade självklart vid datorn. Hade inte alls mycket att göra så jag åkte till Camilla&Tilda och hälsade på igen istället. Jag måste säga att det bästa som finns när man inte har sin egen knodd är att åka till någon annan och mysa med deras :) Tilda har gjort min dag!  Klockan tio var jag tvungen att åka då jag skulle hämta mamma från jobbet&stoffe i Sörberge. Och eftersom jag lånat dodgen blir det till att sova kvar här inatt, orkar inte sätta mig och köra hem själv =/

Imorgon vet jag inte alls vad dagen har att erbjuda, hoppas iaf på finväder så man blir lite glad =)

Nu finns det inte så mycker mer att skriva.. Blir väl lite gnälligt att bara skriva att jag vill ha min bebis nu!! Men så är det..

Natti Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0