25 juni

Hallå!

Idag har det varit en toppen dag med suveränt väder! Och inte blir dagen sämre för att man fått in en jätte lön på kontot. Känns riktigt skönt, tills man sitter som jag nu. Uppe vid datorn och betalar räkningarna..

De senaste dagarna har jag mest varit sängliggandes pga att jag fått mjölkstockning :/ Men nu börjar det faktiskt hör och häpna bli bättre. Jag trodde faktiskt ett tag att jag aldrig skulle bli kvitt klumparna men jag ser faktiskt ljuset i tunneln. Andreas har varit iväg och jobbat i Örebro också så jag och Arvid har varit nere hos mormor&morfar. Så medans mamma har kurerat sig har lilleman bara blivit ompysslad =) Men igår kom Andreas tillbaka så efter ett snabbt besök på bb där vi kollade lillens vikt (4420g) och mammas tissar så åkte vi tillbaka hem till sköna Indal.

Imorse fick jag verkligen sova ut till strax över tolv. Mina underbara pojkar åkte iväg på affären, sjösatte båten och lite smått medans jag fick stanna i sängen. Det tackar jag för! När jag väl klev upp kom Camilla&Tilda förbi på besök. Vi fikade ute på altanen och bosatte oss där halva dagen medans våra små söta rara barn låg och sussade sött i sina vagnar. Det har ju varit så himla varmt idag så det kan inte ha varit lätt att vara sådär liten. Jag skulle nog också bara vilja sova då. Vid tre tiden åkte dom hemöver och jag och Arvid lade oss på soffan och vilade lite mer. Pappa Andreas hade varit ute på båttur och kom hem lagomt till middagen. Det vart tonfiskssallad =) Jätte smarrigt om jag får säga det själv. Nu ikväll har vi bara tagigt det lugnt. Betalat räkningar som sagt vilket är lika bittert varje gång. Nu ska jag springa ner till pojkarna som ligger i vardagsrummet så jag blir gladare igen. Blir nog en tidig kväll eftersom det fortfarande är så himla varmt att man är matt i kroppen.

Imorgon funderar vi på att åka en sväng till Birsta. Har en del ärenden som skulle behöva uträttas innan helgen. Hoppas självklart på finväder hela långa helgen =) Håll tummarna! Natti Natti, Kram

Arvid, 6 dagar  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0