20 juni

Hallå!

Hoppas att alla har haft en bra midsommar!

I fredags åkte vi ut till Lörudden vid fyra tiden för att äta middag med släkt och vänner. Vi åt jätte god mat och vart kvar ett bra tag. Efteråt åkte jag, andreas och arvid utöver alnön till sara och robin. Där visade vi upp oss lite och gick sedan till dansbanan. Arvid låg och sov så snällt i sin varma vagn hela kvällen men vid halv tolv tiden började mamma frysa lite så vi betämde oss för att åka hemöver. När vi kom hem la vi oss och somnade bums.

Idag fick jag sova ut till kvart över tolv. Mina underbara grabbar var redan uppe och hade gjort i ordning frukost :) Efter frukosten slöade vi till det lite på soffan eftersom regnet öste ner här hemma. Klockan två gjorde vi iordning oss och åkte till min mormor i h-sand. Där bjöds det på middag och släkten var åter igen samlad. Min moster och hennes familj kom nämligen upp i torsdags så vi passar på att ses så mycket vi kan medans dom är här =) Skrutten fick en midsommarkrans utav mormor som han var ursöt i. Klockan halv sju åkte vi i samlad trupp ner till min mamma och pappa. Jag passade på att duscha och andreas att laga båten medans vi hade lite barnpassning. Lilleman tog då tillfället i akt och pinkade ner morfar. 8 dagar gammal och har snart pinkat ner hela familjen :) Det är min pojke det! Hehe
Nu är klockan snart ett, andreas är inne i byn med grabbarna. Jag och arvid ska precis gå och lägga oss, imorgon har vi planerat att ta en rejäl sovmorgon. Får se hur det går. Nä nu är det mat&sömn som står på listan. Natti Natti!



Kommentarer
Postat av: Moster

oh, vad jag saknar lilla "skrutten" Arvid.

2009-06-24 @ 23:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0