17 juni

Hallå!

Idag är lillprinsen 5 dagar, tiden går så himla fort. Men ändå känns det som om han har varit med oss hur länge som helst. Just nu ligger arvid och sover i mammas knä, det är mycket sova just nu men ändå har man aldrig tid att sitta vid datorn. Känner mig ganska dum nu som gnällde på camilla att hon skulle skynda sig att skriva när hon fick tilda. Sitta vid datorn är faktiskt det minsta man vill nu. Känner iaf idag att det är dags att lägga upp lite bilder eftersom en bild säger mer än tusen ord :) Allt går iaf bra med prinsen våran, han har börjat äta riktigt bra. Tack gode gud, känns som att jag skulle kunna föda en hel kull nu med mina matbröst. Idag har vi även tagigt första badet efter att vi bajsade ner pappa litegranna. Nu ropar lillhjärtat efter tiss tror jag :D Hej så länge!



Sista bilden på magen.

Lilleman alldeles nykläckt

Sötnosen våran <3

Stolt pappa&arvid

Lillgrodan =D

Mina älskade pojkar


Påväg hem fråm bb

Kommentarer
Postat av: Matilda

Grattis Sofie! :)

2009-06-18 @ 08:17:47
Postat av: Amanda T

Åh va fin han är :D

2009-06-18 @ 11:56:51
URL: http://athornlund.blogg.se/
Postat av: Sofie (Owner)

Tack så mycket :)

2009-06-20 @ 20:58:42
URL: http://sofiestelnacke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0