11 juni

Hallå!

Tänkte ta och uppdatera här en snabbis medans det är halv lugnt i magen.
Vaknade inatt med värkar vid tre tiden.. Höll ut till sex då jag var tvungen att kliva upp. Räknade mina värkar och dom kom bara var tionde minut. Äntligen smärta, vart lite uppspelt att det äntligen var nått som hände. Vid elva tiden hade andreas vågat sig upp också och vi åkte ner till mor&far min. Där bastade vi och duschade, himla härligt må jag säga!

Nu är klockan 0211, jag har snart haft dessa f*bannade värkar i snart 24h och ännu har ingen liten skrutt velat sig ut. Vid tio ikväll började dom iaf bli tajtare så nu har jag dom var 5 min, och det börjar bli riktigt obehagligt. Alla här i huset ligger just nu och snarkar för fullt medans jag får sitta här ensam och tycka synd om mig själv.. Är ingen idé att lägga mig för då åker jag upp som ett skott var femte minut.

Jag får trösta mig med att det inte kan vara långt tills lillen är här hos oss. Magen ser ut att trilla utav mig vilken sekund som helst. Ganska läskigt att det blir så så pass snabbt.

Nä nu ska jag fortsätta flåsa och kanske ta en dusch, skulle nog inte sitta fel.

Imorgon är det avslutning på skolan, jag hade gärna velat gått men jag vet inte om det är en sådan bra idé.. Har varit iväg på kina&icamaxi idag och där kollade folk lite snett när allt sätter igång. Men jag menar vad ska man göra?

Håll gärna bägge tummarna att det här snart är över för mig är ni snälla och ha en bra torsdagsnatt =) Kram!

Kommentarer
Postat av: kikki

åh vad spännande :D lycka till!!!

2009-06-12 @ 08:38:38
URL: http://kikkiiii.blogg.se/
Postat av: Ida Häggman

Spännande värre, snart har ni eran plutt hos er :D

Lycka till nu!

2009-06-12 @ 09:57:13
URL: http://idahag.blogg.se/
Postat av: Erica

Idag är dagen! Lycka till :D

2009-06-12 @ 12:43:30
Postat av: Bea

Har bebis kommit ut än???

2009-06-12 @ 13:06:43
Postat av: Sara Hallin

Hejsan lilla familjen :)

Hörde av johanna att den lille knodden har kikat ut o att det blev en Arvid :) Stort GRATTIS o hoppas att ni har det bra, och att allt gick bra!! Grattis igen från Isaac, Lacke o Sara

2009-06-13 @ 07:17:08
Postat av: sandra(och alex hälsar!)

grattis!! åh vad roligt att det blev en kille, =)

hoppas allt gick jättebra, och ta hand om er. :)

2009-06-13 @ 10:15:59
URL: http://safry.blogg.se/
Postat av: Ida Häggman

Grattis!

Hoppas att allting fick bra och att han mår bra!

/Ida och Ebbe

2009-06-13 @ 20:04:15
URL: http://idahag.blogg.se/
Postat av: Angen

GRATTIS!!!!!!!!

visst var de underbart? =)

hoppas ni mår bra!

kramar /Angen och Algot

2009-06-13 @ 21:08:59
URL: http://angenf.blogg.se/
Postat av: Victoria

Grattis!!

Hoppas att är bra med er:)

2009-06-13 @ 22:03:43
URL: http://vbrandberg.blogg.se/
Postat av: Malin Lind

Grattis! :D kul att det blev en Arvid, det är så fint namn! :) hoppas att allt är bra och att vi får se han snart.

2009-06-15 @ 08:51:07
Postat av: Annica

Grattis! Vad roligt:-) Hoppas allt är bra med er. Vi ses på byn nåt, nu när vi också bor här:-) /Annica & Mattias

2009-06-15 @ 10:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0