22 juli

Hejsan!

Sen sist har det hänt en del, I fredags vart min bil stulen.. Jävulskt tragiskt att det finns människor som är så fruktansvärt avundsjuka.. Till vår stora förvåning fick vi tillbaka den i söndags då min klasskompis joel hörde av sig och berättade att han hade sett den utanför han i sörberge.

Jag och Andreas var på väg och skulle gå på bio, och hade lämnat Arvid ensam med momma för första gången. Men när vi fick höra om bilen var det ju bara att lämna allt och åka dit ist. Polisen kom och kollade, dom kunde intee göra så mycket. Bilen var låst, som den inte hade varit då den vart stulen. Och ingen extra nyckel hade vi heller.. Fick ringa bärgarn som drog hem den. Hemskheter..

Farfar Tobbe och Farmor Eva har ju varit på besök här tills i Söndags också. Vi har hunnit med en hel del roligt =) Synd att det bara blev en kort visit för dom dock, men vi funderar på att åka ner till dom i höst.

Idag är det onsdag och jag är ledig igen. Har jobbat eftermiddag nu måndag och tisdag. Igår drog vi en sväng på Ikea och Robban handlade lite dya gardiner mm. Klockan två idag ska jag och lillgubben till doktorn i Liden. Doktorn ska klämma och känna lite på lilleman (helt enkelt en rutinkontroll) Vi ska hämta upp Camilla&Tilda också då dom ska vara där en halvtimme innan oss, Tilda ska få en massa läskiga men (nödvändiga) sprutor idag. Uscha, tur det är ett litet tag tills Arvid måste ta dom. Jag som är så himla spruträdd.

Vi ligger fortfarande i sängen så vi ska väl ta och kliva upp, Arvid ligger på mage och det ser ut som att han mer än gärna skulle vilja krypa hehe.

Till helgen jobbar jag fre-sönd 0800-0030. Kommer bli en tung helg, men efter den har jag jobbat mina 170 timmar och är ledig hela augusti igen :D Jag vet inte vad vi ska hitta på i helgen dock.. Får ta ett snack med Herr Mattsson och se vad han tycker.

Nä nu ska vi kliva upp och klä på oss. Hejsålänge!

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-07-23 @ 00:17:17
URL: http://mammatessan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vart är pojken då du jobba? Du blev ju nyss mamma och ha börjat jobba redan???

2009-07-23 @ 00:18:09
Postat av: Tessan å Eddie

OJ först skrev jag bara blogg adressen och sedan ingenting, blev lite fel hehe.

Såå söt han är lill pojken, visst är väl livet som mamma underbart?

2009-07-23 @ 00:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0