8 juli

Hallå!

Idag har det inte hänt mycket, inatt kom jag hem innan klockan ett. Arvid sov som en stock så vi smög upp och la oss vid våran Andreas.

Imorse låg jag och lilleman och drog oss i sängen ända till klockan tolv. Hua vilket underbart barn jag har, snäll som attan bara han får tissen och mysa med morsan. När vi klev upp gjorde vi färdig all disk innan vi la oss och fortsatte mysa i soffan :) Härligt med en hel lugn hemma dag.

Andreas kom hem strax efter fyra och vi började då med maten. Vid sex tiden kom Andreas mormor&morfar förbi för första gången. Vi fikade och Arvid fick jätte fina kläder.

Nu ligger vi alla tre i vardagsrummet, jag har precis kollat på mitt favoritprogram (csi) och pojkarna ligger och snarkar för fullt (båda två)

Ska ta och väcka upp dom snart så vi kan gå upp och lägga oss. Andreas jobbar imorgon så jag vet inte alls vad jag och lillgubben ska hitta på. "Mormor" kom hem från sin umeå körning ikväll så vi kanske åker ut och myser med henne =)

Nä nu säger jag godnatt, kram på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0