7 juli

Hallå!

Jag har ju börjat jobba igen nu i juli efter en hel månads ledighet. Denna vecka är rätt kämpig då jag jobbar mån-tisd 1530-0030 och fred-sönd 0800-0030. Men jag måste säga att Arvid har varit en ängel och underlättar jobbet en hel del. Känns faktiskt rikgit bra att kunna tjäna lite pengar och samtidigt få vara med lillprinsen. I helgen är vi ensam hemma här i lögdö, mamma pappa och lillebror ska nämligen iväg på dragracing i piteå. Vi är lite ledsna som måste stanna hemma men vi ska nog hitta på nått roligt att göra vi också. Som tur är ska Andreas sova här med oss så att jag inte blir helt ensam med både Arvid&Robban.

Idag har jag, mamma, arvid och carro varit in till Birsta. Vi började med att luncha på Ikea innan vi började kolla runt. det var så jäkla mycket folk där inne idag så man nästan storknade. Beror nog på det dåliga vädret och att de flesta gått på semester nu. Jag inhandlade en musik mobil till barnvagnen. Äntligen kan man säga, jag har letat och letat med inte hittat någon riktigt bra. Men nu när mamma var med kom hon på en jätte bra lösning på att jag inte fick på den jag ville ha på min vagn så vi tog en sväng in på panduro och hittade lösningen på problemet. Så nu kan Arvid ligga lugnt och stilla i vagnen och lyssna på lite rolig musik =D 

Nu sitter jag som sagt med Robban. han har precis lagt sig och kollat på en film så då passar jag på att uppdatera. Arvid ligger och sover på morfar, snart ska vi åka hem till pappa och mysa. Sov här ute i lögdö natten som var eftersom Andreas varit borta och jobbat. Jag tycker inte att det är allt för roligt att sova i huset själv. Nu ska jag skynda mig att lägga ut lite bilder på lilleman så ska vi snart åka hemöver. Imorgon och på torsdag är jag ledig så är någon sugen att hitta på nått så hör gärna utav er =) Natti Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0