23 juli

Hallå!

Idag har man då varit ledig och laddat upp inför en lång arbetshelg i lögdö.

Eleine kom till oss idag vid tolv tiden, vi åkte ner till timrå och gjorde lite bankärenden innan vi åkte in till Birsta. Där hämtade Eleine ut sin babybox på babyproffsen :):) Känns som det bara var igår då jag själv hämtade ut min.. Tiden bara rinner iväg. Arvid var lugn som en filbunke på Birsta city, ville sitta i bärselen på mamma så var allt tipptopp. Vi hittade ingenting, var ju halva rea priset på kappahl men där var det så himla urplockat vilket var synd :/

När vi kom hem tog jag itu med våran gigantiska diskhög innan älsklingen och jag gjorde hamburgare till middag :)

Andreas åkte sedan ner på mediamarket och hämtade igen våran 50" som pajjade för ca2 veckor sen. Så nu fick vi äntligen ta upp sovrums tvn som vi haft i vardagsrummet så länge. Vi har precis poppat lite popcorn också så vi ska kolla på någon gammalgoding och mysa ikväll. Arvid har precis somnat i sin egen säng, mätt&belåten. Hoppas att jag kan låta han sova där ett tag innan jag blir för nojjig och hämtar tillbaka honom. Än är han så liten så jag vill ha honom mig nära så mycket jag bara kan. Och sen att godingen är extra mysig när han sover gör det inte lättare att släppa ner han i spjälsängen.

Nä nu väntar film&mys. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0