13 juli

Hallå!

Helgen har gått oväntat bra, andreas var med mig och arvid hela helgen vilket underlättade en hel del. Vi gjorde en massa rolig saker, åkte bla på crousing i Ramsele, åt en massa gott och umgicks med trevligt folk.

Min kusin Elin kom också igår på besök ifrån Malmö. Super roligt att hon äntligen kommer och ser hur vi har det med lilla Arvid och allt. Hon stannar tills Torsdag så vi ska försöka hinna med att hitta på nått skoj =)

Idag har det varit dåligt väder så vi har passat på att dra en Birsta sväng. Vi åt lunch på Charm för att sedan åka ner till Timrå och knäppa kort till tidningen. Arvid var super söt som vanligt men andreas&jag vart nog inte alls lika bra. Efter fotograferingen blev det Birsta igen. Elin shoppade lite sen handlade vi mat innan vi äntligen åkte hem. Andreas gjorde köttfärsbiffar&potatis. Elin och jag har precis kollat på lipstick girls och ätit äppelpaj. Nu sitter vi vid varsin dator och nördar en snabbis. Arvid har jag lagt i hans spjälsäng, han ligger ovanligt lugnt och john blund är nog inte allt för långt bort. Jag är nöjd att jag hållt han vaken så pass länge, annars brukar han somna vid tio och vakna vid åtta. Imorgon kanske han vill sova lite längre istället då =) Vilket är bra för mamman, hehe.

Här kommer några bilder på vårat lilla hjärta som får avsluta inlägget. Godnatt =)






Kommentarer
Postat av: Erica

Jättefina bilder :) speciellt bilden på Tord och Arvid!

2009-07-15 @ 18:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0