25 januari

Tja.

Ännu en helg har gått. Den har gått alldeles för fort enligt mig men det ska bli skönt med lite vardag och rutiner :) 
Fredagen bjöds på en massa shopping i Birsta. Inhandlade en massa nytt och välbehövligt till köket bla. Käkade med familjen på Mc´donalds innan det bar hemöver. Det vart en relativt lugn kväll eftersom det var en massa krångel med skotrarna. Mattan gick av på Andreas Aktiv. På lördagen klev vi därför upp tidigare för att hinna med Joel ut på en liten fiske tur. Efter det åkte vi in till staden en sväng för att kolla till nytron. På eftermiddagen fick vi sällskap utav Emma, Erica och Carro. Jag bjöd på tacos till middag. Efter maten började mer sällskap rulla in. Vi hade en riktigt trevlig kväll, de sista gästerna lämnade byggnaden vid fem tiden. Idag vaknade jag upp vid ett tiden. Andreas och Erica hade varit gulliga och styrt upp det mesta med städningen. Sen det har dagen varit stillsam. Var in på Big Boy och åt skrov innan vi hämtade våra nya skotrar. Två ockelbo 600, riktiga värstingar. Nu ska jag lägga mig och mysa med mannen i soffan, ska ta fram chokladpuddingen först =) Imorgon är det skola som vanligt, slutar redan halv tolv vilket känns riktigt skönt. Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0