Rider

Hallå! 

 

Gårdagen var jätte mysig. Joel och Andreas hämtade upp mig efter jobbet och vi åkte på Jop´s inne i stan där vi möttes upp utav Erica, kalle och Thomas. Maten var riktigt god! Efteråt var vi på affärn och handlade snacks för en film kväll hemma hos oss. Vid ett tiden kom min snälla mamma och hämtade mig eftersom jag började jobba tidigt idag.

 

Idag har det varit en hel lugn dag, Robban sov ut till halv elva så innan dess låg jag också och vilade innan jag förberedde en stor frukost åt oss :) Det vart lite dusch och fix innan vi letade reda på ett par täckbyxor och gick ut med mamma på en promiss. Det var riktigt skönt ute men vi orkade inte gå så långt för rullstolen är inte den lättaste att dra. När vi kom hem var klockan ganska mycket, Maria kom så vi spelade lite finns i sjön innan jag slutade för dagen. Jag tog en lång skön dusch innan mamma skjutsade mig först på affärn och sen hem. Det var riktigt skönt att komma hem, Andreas lagade middag åt mig. Det vart korvstroganoff och ris.

 

Äntligen sitter jag hemma i Indal med mannen. Eller ja, han sitter just nu i vårat super lilla badkar och plaskar runt. Jag var tvungen att knäppa en bild, vart dock nersprutad utav vatten på kuppen och kom just på att jag inte har någon ladd till telefonen :/ Lite synd med tanke på vilken bild det vart. Vi ska gå ner och lägga oss i soffan och kolla film innan vi ska sova. Imorgon måste jag som vanligt åka med Andreas vid sex tiden.. Börjar faktiskt känna mig riktigt duktig. Nä nu ska jag slita mig och mysa till det framför tvn. Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0