Ice

hallå! 

just nu sitter jag hemma, slutade jobbet vid halv ett och som den ängeln min mamma är skjutsade hon hem mig. när vi kom hit till huset står allting på slaget men det var inte en kotte här. mamma åkte bara för en liten stund sen, hon stannade på nattmackan och nästan somnade i soffan våran. lillebror ringde ju då förstås och ville ha hämtning, hon är för go mammsen som alltid far och flänger åt oss <3 jag ska iaf kila och lägga mig men måsten som hastigast kika till vid datorn. andreas är inte hemma än, han och joel drog iväg vid tio snåret på skotertur men man kan ju tänka sig vad dom stannar och ska ha sig med tanke på att dom är lediga imorgon.. 

 

idag vid tolv tiden kom mamma och hämtade mig så for vi inöver birsta, plockade upp carro på media market för att sen bege oss in i birsta city precis som alla andra lediga människor.. vi vart snabbt less, åkte på maxi där jag fick handla fär att sen dra en sväng i mc´driven =) carro följde med oss hem sen, spelade lite wii och guitar hero. fick äta ute hos mamma och pappa och sen våldsgästa både dusch och bastu innan jag började jobba. vi har nämligen inte börjat använda våran dusch här hemma än. jag vet faktiskt inte ens om man kan beskriva det som dusch.. det är ett super litet badkar precis nedanför ett snetak. ohh så praktiskt! får bli ändring på det där snart. 

 

ojdå, det kanske märks att man är trött? ska väl dra mig ner under täcket nu och vänta på min ice man. natti natti <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0