Happy New Year

Hejsan, första dagen på det nya året och hemma är jag. Julhelgen har varit stressig och internetlös så därför har det varit dåligt på uppdaterings fronten. Men nu är det ett nytt år och jag och mannen är hemma i huset igen. Vi har firat nyår i Åkersjön med en massa vänner. Åkte hem idag med Johannes och Emma, imorgon är det nämligen en stor och viktig dag för mig och Andreas. Vi ska nämligen på vårat första ultraljud. Jag är jätte nervös, hoppas verkligen att det finns två armar och två ben som det ska vara..  Det kommer iaf bli jätte roligt att äntligen få se lillen, kommer nog att kännas som att det är mer på riktigt efter det. Nog om det, Andreas och jag tog med oss min mamma och min lillebror i fredags och åkte upp med skotrarna till husvagnen. Där hade vi det jätte mysigt, det vart en hel del mil på mätaren. Fick bta det lite lugnare med tanke på junior men det var roligt ändå. Efter sex dagar i husvagnen känns det jätte skönt att vara hemma igen. Andreas ligger nere på soffan och halv sover. Ska försöka få med honom upp så att vi vaknar i lagom tid imorgon. Nyårsafton firade vi i pernilla&robins stuga uppe på önerun. Raketer, pommac och ostbricka gjorde kvällen toppen mysig. Åkte hem vid tre tiden med skotrarna, är ganska slut i hela kroppen idag efter all körning. Kommer nog inte släppa i första taget heller. Har tyvärr inte kunnat knäppa några bilder i veckan för kameran var med men inte batteriladdaren.. Känns ganska surt såhär nu i efterhand. Men som tur var Emma med så jag ska försöka snylta till mig några bilder utav henne så att man har någon att visa. Nu ska jag släpa upp mannen och invänta morgondagen :D Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0