11 februari,

hallå.

idag har jag jobbat med robban, det har gått riktigt bra. vi har inte gjort så mycket, ätit en massa gott och tagigt det lugnt. andreas kom och hämtade mig efter jobbet, stannade såklart på middag innan vi åkte. nu kom vi precis in, vi har varit duktiga och kastat en massa sopor på miljöstationen här i byn. så nu sitter vi och tar en välförtjänt fika :)

imorgon är det skolan som gäller för hela slanten. efter den är tanken att vi ska fira min lillebror som fyller 16 år imorgon :) han har  redan fått storpaketet av mamma och pappa, en skoter.

idag blir arvid/elvira 24 veckor. måste lägga upp en bild på tokmagen någon dag. härom dagen såg den ut att börja rinna utav mig! jag hoppas att magen inte behöver bli så himla mycket större på ett tag nu, för den är lagomt mysig nu tycker jag :D nu ska pappa mamma&bebis mysa. natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0