hemma

kom hem vid fem tiden då mamma och robban skjutsade hem mig. vi har varit iväg på birsta en sväng idag, handlade en massa mat inför helgen och lite saker på ö&b. när jag kom hem var mannen dock inte hemma, han var på vägmöte angående vägen utanför vårat hus. hemma var det bara jag och tvätten, har tvättat fem maskiner idag och nu har jag inga fleer ställen att hänga allt på. andreas ligger och snarkar i soffan nu medans jag sitter på bärbara och kikar en snabbis. imorgon är det ttc som gäller hela dagen, sen ska man hem för att avnjuta gomat med mannen innan det bär av till per-arne som fyller 25 år :) nu ska jag ta med min karl upp och sova i sängen för en gång skull. natti

helgens planer ser då ut såhär:
fredag-
skolan, hem och äta god mat för att sedan gå på indals fest
lördag-
åka ut och pimpla för att sedan gå på bio
söndag-
oplanerad, förslag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0