3 februari

Hejsan.

I söndags vaknade vi och det var ruggigt kallt ute. Efter många om och men packade vi skoterväskan och klädde på oss rejält för att fara ut med Camilla och Robin på en liten grilltur. Vi åkte ner till bäcks bodega och grillade några korvar, det tog oss inte allt för lång stund att inse att det var alldeles för kallt ute. Åkte hem tillbaka där det återstod en massa städande innan alla skulle komma. Vid fem tiden kikade Andreas mamma, Alva och Alice in. Maten var klar vid halv sju och då kom ämtligen Pappa, Vincent och lillebror Christoffer. Jag trodde knappt att vi skulle få plats runt vårat lilla köksbord men finns det hjärterum så finns det stjärterum. Maten var riktigt god, jag och Andreas hade faktiskt slitit ganska hårt med våran korv i ugn och potatismos. Till efterrätt serverade vi glass och jag skojjar inte då jag säger att barnen fick liv på nytt. Dom hann med lite hopp i soffan våran innan alla åkte hem. Åter fanns bara disken kvar, jag släckte lyset i köket och la mig i soffan och försökte blunda för disken. Myste lite i soffan till tvn innan man äntligen gjorde ett ryck. Kvällen vart bra och det var jätte roligt att få en massa besök =) Det gör vi om!

Igår (Måndag) Var det skola igen, som tur var gick vi bara till halv tolv. Efter skolan åkte jag och Carro in till Staden för att äta lite Bite line. Efteråt begav vi oss på Birsta, jag skulle köpa en ny lampa eftersom att det var någon som pajjade min när vi hade lite fest hemma?! Men tror ni att den fanns kvar? Nej, alla andra färger i samma modell fanns men inte min i frostat glas. Jag vart lite halv deppig och det var därför ännu lättare att handla med sig en massa annat som behövdes i hemmet.  Caroline skjutsade mig till Mitab vid fyra tiden där jag väntade på att mannen skulle jobba klart. Vi fick åka hem med Micke och vart då även bjudna på middag. Gärdaburgare och pommes stod på menyn. Efter maten åkte vi hem och la oss glatt på soffan, jag visade mina nyinköp och sen somnade vi bägge på soffan. Vid halv tolv tiden vaknade Andreas upp med ett ryck, mamma ringde på telefonen så det var bara att kliva upp och byta till sängen. Somnade även där på en gång vilket jag har svårt att förstå.

Imorse när jag vaknade vid 05,45 kände jag att det var ruggigt kallt hemma. Kollade på termometern och såg att den stod på fjuttiga +14 grader! Jag fick lite halvt panik och Andreas lovade att han skulle skruva upp värmen sen när han kommer hem. ÄNTLIGEN! Men jag tror att det är lite halvt försent, jag sitter redan och snorar som bara den.. Hoppas bara att det inte blir sämre nudå. Nu droppade första klasskompisen in, Joel är också här i tid idag. Ska fimpa datorn nu när man fått sällskap. Slutar halv tolv idag, segt.. Men jag kanske uppdaterar sen när jag kommer hem :)


Är det förresten du som ligger i min mage och myser? :) Jag är så nyfiken!  Berätta för mamma :D



Kommentarer
Postat av: Caroline

Vad du är snäll :)

2009-02-03 @ 12:03:36
URL: http://carr0n.blogg.se/
Postat av: pajen..

3 JAN??? inte 3FEB då??? hehe snygg unge:P hehe

2009-02-03 @ 21:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0