26 februari,

Hallå!

Imorse fick jag till det med en riktig sovmorgon. Caroline ringde från skolan och berättade att våran första lektion var inställd. Tur för mig som inte hunnit kliva upp än. Låg kvar i min varma säng tills mamma fick reda på att hon hade försovit sig.. Väl på skolan hade vi matte, vart inte så mycket  jobb gjort då våran studievägledare snackade på hela timmen om våra induviduella val som är himla viktig nu när det inte är långt kvar till trean. Efter det fick vi reda på att vi inte skulle ha några fler lektioner eftersom våran andra lärare skulle på något möte. Inte grinade våran klass över det utan tog tacksamt emot :) Jag och Caroline slog våra kloka skallar ihop och skynda oss iväg till bussen. Vi täntke dra en sightseeing i Birsta city. Andreas kom in och joinade oss. Det första jag var tvungen att göra var att köpa nya byxor. Har inte börjat använda mamma byxor än men jag känner att det börjar bli dax.. Inte ens mina största hårsnoddar räddar mig längre. Det känns som att vi får leta efter en jädrans massa par nu när vi ändå drar vägen förbi Ullared. Men iaf, på h&m hittade jag ett par halvljusa slitna jeans som jag faktiskt kom i någolunda. Dom kommer säkert få ligga och slöa i garderoben tills sommarn men dom var bara för fina så nu är dom i mina ägor iaf :)

Joel kom in och åt med mig och Andreas på max. Smaskigt värre, är nog inte sista gången den här veckan som det blir skräpmat med tanke på att vi ska åka bil en jädrans bit.

Efter en lång dag på Birsta vart klockan äntligen sju och det betydde baby kväll på barnens hus. Inte bara för oss tydligen, när vi kom fram var det kö ända ut till vägen. Ganska roligt hur vuxna människor kan bli när det är lite rea. En man i trettio års åldern höll nästan på att knuffa ner mig när han kom inspringandes men som tur tog han bara med sig en hel stapel med leksaker istället. Jag förstår inte alls vad som kan ha varit så himla billigt. Jag fick iaf tag på bärselen som jag ville ha, till slut. Efter dom tre första öppna minuterna sa dom att alla var slut men jag hade turen att få en som någon lämnade tillbaka :) Mamma fick se vilken vagn jag och Andreas har bestämt oss för, det är nämligen mormor och morfar som ska få bidra med hälften av pengarna till den. Det är en jätte fin emmaljunga edge duo combi som vi har fallit för. Vi har dock inte kunnat enats om någon färg än men en sak är säker, om jag får bestämma så kommer den bli mörk.

Just nu väntar jag på att Andreas ska komma hem, jag har dragigt en liten hus städning med tanke på att vi åker neröver landet imorgon. Då vill man att det ska vara snyggt och rent när man kommer hem sen. Jag har lite packning kvar att göra så jag tänkte slita mig härifrån så jag kommer i säng någon gång :)

Natti Natti!

Här kommer en bild på lite utav nyinköpen idag :)

Kommentarer
Postat av: Amanda Thörnlund

Älska ullared! Haha. Hur billigt som helst :) Men sen kan det ju vara skitkvalitet också med det är sånt man får ta ;)

Vi borde ha ett Ullared här uppe också :O

2009-02-27 @ 14:16:25
URL: http://athornlund.blogg.se/
Postat av: Camilla & Benny

Ni kommer väl förbi och visar upp magen ;)

2009-02-27 @ 14:45:46
Postat av: Linda

Åh ska dom bidra till eran vagn med hehe... Tur ni ha som ha dom ;)



Kraaaam....

2009-02-28 @ 09:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0