22 februari

Idag är det 100 dagar kvar till BF! Nedräkningen har börjat, Har skaffat en användare på familjeliv för ett tag sen som gör det är jätte lätt att hålla koll på allt som har med dagar och händelser att göra. Mitt lilla liv i magen växer sig starkare för varje dag, just nu tror jag att det är rymningsförsök på gång. Det känns lite som om det lilla livet försöker gräva sin väg ut ur min mage. Men som sagt, jag känner mycket hellre rörelser än inget alls.

Helgen har varit lagom lugn och mysig, Igår kväll åkte vi hem till min mamma och pappa där vi vart bjudna på middag. Efter det tog vi alla det lugnt i soffan och till slut slumrade vi till så vi inte orkade åka hemöver,

Imorse fick jag en rejäl sovmorgon, klev upp vid tolv tide´n. Då hade Andreas, stoffe och vincent redan varit vakna ett tag. När dom åkte iväg för att stoffe skulle ta sitt skoterkort åkte jag på att jobba. Helene skulle iväg på sin sons bandy match så då fick jag jobba istället. Vid fem tiden begav vi oss hem igen. Stannade på ica och handlade middag.

Just nu ligger vi i soffan och myser med chips&dipp. Kollar runt på massa olika kanaler nu när vi äntligen har några :) Snart är det lov och då bär det neröver malmö för att sen ta göteborg på vägen hem.

Såhär ser min vecka ut just nu.

Måndag: Skola 0800-1130
Tisdag: Skola 0800-1130
Onsdag: Skola 0800-1400 / Jobb 1530-0030
Torsdag: Skola 0800-1500 / Babykväll 1900-2100
Fredag: Skola 0800-1340 / Jobb 1530-0030
Helgen: Ta oss ner till Malmö och hinna umgås med farfar tobbe och farmor eva :D

Nu ska jag och mannen mysa och förrhoppningsvis somna i våran underbara soffa. Natti!

Kommentarer
Postat av: Kiara

Hej!



Ska du och milla ha barn ungefär samtidigt?? Gud vad kul för er! Och för bebbarna när de blir äldre, alltid kul med en barndomskamrat i samma ålder.

2009-02-24 @ 13:11:35
URL: http://kiara.bloggagratis.se/
Postat av: Kiara

Ja, jag förstår att du längtar! Gud vad mysigt det skulle vara med en liten baby! Det är klart allt kommer att gå bra! Det tror jag absolut!

2009-02-25 @ 10:19:48
URL: http://kiara.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0