21 februari

Hejsan,

I Torsdags gick det fin fint att jobba :) Vart 16,5 härligt avlönade timmar åtminstonde. Robban och jag tog det mest lugnt och åt en massa gott. Sov över i mitt lilla "flickrum"

På fredags morrgonen skjutsade pappa mig till skolan eftersom det var så fruktansvärt kallt. Hade TTc  till lunch sen matte en lektion. När jag slutade kom Emma och hämtade mig så åkte vi inöver Birsta. Tog en fika och kollade sen runt en sväng. Handlade lite mat innan jag följde med till Kovland. Hoppade på fem bussen hem till Indal. När jag kom hem hade Andreas varit jätte duktig och städat paktiskt taget hela huset, vi myste i soffan en stund innan vi begav oss till Camilla&Robin. Där bjöds det på middag, det vart tacos och det var jätte gott. Efter det spelade vi lite buzz, efter det vart jag och Andreas lite slöa och åkte hemöver. Myste till det i soffan innan vi somnade.

Idag är det då lördag. Och vi har varit iväg på skoterträff. Andreas begav sig av 10 imorse med grabbarna på Ockelbon medans jag väntade till 11 och åkte bil dit med Camilla. Innan vi äntligen hittade parkeringsplats hade grabbarna hunnit dit. Vi åt en efterlängtad hamburgare och kollade på alla skotrarna. Nu är klockan fyra och både jag och Andreas är hemma, vi funderar starkt på att åka ut och äta hos mamma och pappa eftersom dom ska grilla. Ikväll vet jag inte alls vad som händer, vickan har inflyttningsfest så vi får väl se om vi beger oss dit. Nu ska jag göra iordning dipp och ta frram chips.

Hejsålänge.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0